07 Mayıs 2013

Tırnaklarda Şenlik Başlasın

Bahar ayları gelip geçmeye başladı bile... Yazın bize göz kırptığı şu sıcak günlerde içimiz kıpır kıpır olmaya ve enerji ile dolmaya başladı. Renkli kıyafetler, ayakkabılar, aksesuarlar ve 2013 makyaj trendleri derken, tüm bu kombinasyonu sağlayacak son adıma geldik, tırnaklarımız! Artık eskisi gibi bir kırmızı oje süreyim ya da bir french yap gitsin cümlelerini rafa kaldırdığımıza göre hadi gelin biraz muhteşem tırnaklardan bahsedelim. 


Kışın başlarından itibaren kıyafetlere girişi ile brlikte ben geliyorum diyen neon renkler bu sene ön planda. Hatta geçen yaz ilk çıkan renkleri ile bu kış birçok bayan tarafından kullanıldı. Yani bu demek oluyor ki artık cafcaflı ve patlayan, kendini gösteren renkleri illa yazın kullanacağız diye bir kural yok. Ojenin renklileri yazın sürülür kuralını yıktık, artık yaz kış herkes her istediğini sürüp kombinlerini daha göz alıcı hale getirebilir. Yazın da renkli bikinilerinize uyum sağlayacak fosforlu renkler ile plajlarda da bir adım önce çıkabilirsiniz. French manikürünüzü bile neon renklerle yapıp farkınızı gösterebilirsiniz. Tabi bu kadar çeşitlilik içerisinde belli markalardan bahsetmekte gerekir. Ben Essie'nin neon oje ürünlerini beğeniyorum. Essie ürünlerini Sevil mağazalarında ya da Boyner Mağazalarında bulabilirsiniz. Ayrıca American Apparel'de bu konuda gerçekten başarılı. Ancak ben Türkiye'de sadece gittigidiyor üzerinden alabildim. 





Diğer bir moda akımı ise renkli ojeler ile kendi yapacağınız tırnak modelleri. Bu konuda bilen bilmeyen herkes  sadece hayal gücünü kullanarak istediği motifler ile tırnaklarını süsleyebilir. Renklerine bakmaya doyamacağınız, gökkuşağını andıran bu güzelim renklere şahsen ben karşı koyamıyorum. Size şu rengi kullanın, bu çok güzel demeyi isterim ancak dediğim gibi sizin hayal gücünüz, sizin isteğiniz ve sizin kombininiz. Ama şu kadarını söyleyebilirim ki, tırnaklarda yapılabilecek tasarım işi öyle gelişmiş ve yeni fikirler ortaya çıkmış ki, aşağıda ki resimde göreceğiniz gibi gazete ile yapılan motifler hatta düğün günü gelinlerin yaptırdığı damatlık figürü herkes tarafından kullanılır olmuş. Ben bunların yanı sıra mat oje kullanarak ve tırnak ucuna sadece parlatıcı sürerek yine güzel bir görünüm elde ettim. Renkli ve mat ojeler konusunda Essie ve Flormar'ın ürünleri yine sizi mutlu edecektir. 










İlla ki ben yapamam diyorsanız da o zaman size hazır tırnak bantları ile bir çözüm öneriyorum. Ben denedim ve gerçekten etkili bir kullanım yapılabiliyor. Bulaşıkta yıkanır, havuza da girilir. Yani bant deyip geçmeyin , bir oje ne kadar dayanıklı ise bu bantlarda o kadar dayanıklı diyebilirim. Tabi ellerimizi kimyasallardan uzak tuttuğumuz sürece. Bu bantlar sayesinde eskiden çeşitli tırnağımıza zarar veren yapıştırıcılar ile yapıştırdığımız süslü materyalleri de kaldırmış oluyoruz. Bu konuda size önereceğim marka ise Sally Hansen. Bu markanın ürünlerini yetkili eczanelerden alabilirsiniz. Aşağıda göreceğiniz gibi çeşit çeşit bant modelleri ile tırnaklarınızla herkesi neşelendirmek bile mümkün. Ayrıca normal renkler konusunda ise yine Sally Hansen gerçekten iyi bir markadır. 



Tüm bu detaylara dikkat edip tırnaklarımızı bir bir süslerken , el bakımımızı da unutmamak gerek. Çantada bulunması gereken nemlendirici bir krem, ofisinizde bilgisayar yanında beni sür diye sürekli size bakan bir bakım yağı ve akşam tv karşısında otururken eller boş durmasın diye kullanacağımız masaj parafini ile ellerimizi daha çekici hale getirip, tırnaklarımıza harcadığımız bu emeği daha gösterişli yapabiliriz. Bakım konusunda yukarıda bahsetmiş olduğum tüm markaların ürünleri olmasını yanı sıra ben Mavala'nın bakım ürünlerini kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. 

Hadi herkes bugün ellerini şımartsın ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder